mrscoquard

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

det är bara 4 dagar kvar tills ni kan följa med på min resa, en resa med glädje och spänning

Av Norea Coquard - 14 augusti 2013 20:34

#hösten


Om 4 dagar beger jag mig till en annan plats , där jag ska starta mitt nya liv. Jag ska leva med andra människor, dela rum med andra. Jag tror att detta kommer bli en stor personutveckling för mig, det är just de jag behöver.

När skolan sätter i gång, så ska ni få följa med mig varje dag, jag ska försöka blogga så mycket jag kan. jag vill dela med mig av min fantastiska resa på stensund skolan.

Ni får gärna lämna spår efter er, jag bits inte ! :)

det kommer så småningom dyka upp fler kategorier. En där jag ska ta allt från början, en levnadsberättelse. I en annan kategori kommer jag ge bra tips på bra mat man kan laga när man vill gå ner i vikt eller bara leva sunt.

kika in varje dag, detta kommer bli fantastiskt kul !


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norea Coquard - 15 augusti 2013 09:00


Gick upp hyffsad tid idag för att kunna förbereda med massa kaffe innan spåret. Lyckades skrapa ihop 5 km, inte på bästa tid men ska köra intervaller i eftermidag, så sparar på energin :)   Nu äter jag frukost och dricker c vitamin plus D vitamin...

Presentation


Följ med på min resa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min resa

Min resa


Ovido - Quiz & Flashcards